- احمد پور داریانی، محمود و مقیمی، محمد. (1389). مبانی کارآفرینی. چاپ دهم، تهران: فراندیش
- ابنابیالحدید، عبدالحمیدبنهبهالله. (1404). شرح نهجالبلاغه. قم: انتشارات کتابخانه حضرت آیتاللهالعظمی مرعشی نجفی(ره).
- انصاری، منوچهر؛ احمدپور داریانی، محمود و بهروز آذر، زهرا. (1389). ویژگیهای فردی اثرگذار بر توسعۀ کارآفرینی اجتماعی در مؤسسههای خیریة استان تهران. توسعه کارآفرینی، شماره 8: 64-37.
- خنیفر، حسین. (1385). کارآفرینی در نظام ارزشی. تهران: نشر اکرام.
- دشتی، محمد. (1389). ترجمه نهجالبلاغه. چاپ چهارم. قم: مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمؤمنین(ع).
- سالارزهی، حبیبالله و عبدی، جواد. (1390). مطالعه عوامل تعیینکنندۀ گرایش خیرین به کارآفرینی اجتماعی در فعالیتهای خیرخواهانه شهر زاهدان. مجله ندای اسلام، شماره 15-14: 13-24.
- سالارزهی، حبیبالله. (1389). کارآفرینی اجتماعی و تجاری در بستر ارزشهای اسلامی. مجله ندای اسلام، شماره 25-24: 70-64.
- سالارزهی، حبیبالله. (1389). وقف به مثابۀ الگوی کارآفرینی پایدار در اسلام. مجله ندای اسلام، شماره 44-45: 52-47
- سید امیری، نادر. (1385). بررسی ابعاد کارآفرینی اجتماعی. ترجمان کارآفرینی، شماره 24: 48-34.
- سید رضی. (1385). نهجالبلاغه، خطبهها، نامهها و سخنان کوتاه. مترجم: حسین انصاریان، تهران: انتشارات پیام آزادی.
- عمرانی، زهرا؛ حقیقی کفاش، مهدی و مظلومی، نادر. (1389). اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی. توسعه کارآفرینی، شماره8: 26-11.
- مجلسی، علامه محمدباقر. (1385). بحارالانوار(جلد سوم). قم: نشر فقه.
- Mair, J. and Marti, I. (2006). Social Entrepreneurship: Source of Explanation, Prediction, and Delight. Journal of World Business, 14(7): 127-145.
- Roger, L. and Martin; S, Osberg. (2007). Social Entrepreneurship: The Case for Definition. Stanford Social Innovation Review.